im only miss u when i breathing

jag orkar inte hålla allt inom mig längre. känns som jag har gjort mitt livs misstag. eller jag vet att jag har gjort det.
ett missförstånd, en önskan som nästan kunde bli verklighet men sen förstördes allt. ett misstag. kommer aldrig förlåta mig själv.
allt förändrade mig känns det som. aldrig kännt mig såhär jävla dålig som person. det känns som att ingen förstår.


jag vet att det är nått fel på mig. det har man hört för många gånger. det känns som att alla omkring mig är perfekta. som att jag alltid kommer vara en. jag vet hur det känns när hjärtat blöder. det har det gjort för många gånger.

skriker och gråter innombords. ändå gången jag inte gör det är när jag är med er tjejer. då är det helt borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0