puss älskling

suttit och kämpat med mitt hår, är klar nu. haha. sytt och fixat, så nu är det äntligen mitt jag igen. känner att jag inte är mig själv när jag har kort hår. jag SKA ha långt hår, så är det bara. ska väll gå och lägga mig nu, dock börjar jag kl 11 men vene om det är så smart att gå, jag är jätte förskyld och då menar jag jätte förskyld. men vi får se, vill ju inviga mitt hår. var sjukt länge sedan jag använde mig av clips. :)
här får ni en bild på resultatet.
hihi, vart lite längre än vad jag tänkte. men har ju satt upp det på ett speciellt sätt. får se hur länge det blir clips. kommer inte orka, kommer tvinga pappa att köpa extation till mig igen. hihi. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0