find a way to make you stay

så nu ligger jag ner bäddad i sängen!
har varit och tränat med pappa på friskis och vi fixade gymkort till mig! :) körde lite band, maskiner och sen provade jag göra lite saker på matta, medicinboll och rockring. det på mattan var as kul träning, ska verkligen fortsätta med det. Var på ingelsta idag för första gången, var verkligen jätte bra och fräsht! kommer åka dit flera gånger. + att jag såg väldens snygging där, så kanske är därför lite också?!

ligger och lyssnar på en jätte fin låt. tysklands bidrag till eurovision. han är sjukt snygg också. perfekt typ. en tysk. det sägs att tyskar är as dåliga i sängen. men vem bryr sig. han är min!


Om vi ska tro 15.000 kvinnor från hela världen som har sagt sin ärliga åsikt om hur bra – eller mycket dålig tid – men de träffades på semester i sänghalmen. Enligt kvinnorna i studien är män från Tyskland värsta älskare du kan stöta på din semester-vägen eftersom de luktar riktigt illa. Efter tyskarna så kommer Engelsmännen på 
tror iallafall min man har bra hygien. vi ses i baku bby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0