pinsamt i hissen

skulle upp till lägenheten för att hämta saker till träningen. står en flyttbil utanför porten. går in och trycker på hiss knappen. väntar. väntar. och väntar. till slut får jag ryck, hade liksom stått där i 3-4 min. (hade bråttom) så börjar rycka i dörren och trycka på knappen, så att de hör mig att jag står där nere. sen hör jag att hissen åker ner *lättnad* sen när den kommer ner. då står det tre unga killar där!! en av de sa: vi ska upp på vinden! haha, så säger jag med värsta bebis rösten: får jag åka med ^.^? SÅ JÄVLA MUPPIGT!!!!!!!! sen står jag där med de, trångt var det också, hela hissen var full av möbler. sen kollar jag på en av killarna och inser att det är mitt ex!!! omg, ville dö. han bara kolla och log, så jag sa inget. så jäkla pinsamt. haha!!! sen när vi var uppe sprang jag typ in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0