what to do?

okej, nattinlägg.
jag kan inte sova så tänkte skriva om en sak jag har jävligt svårt för. killar (såklart) om jag sitter och snackar med en kille. bla bla bla.. så säger han: gud va söt/snygg du är! man bara: heheheheheheheh, tack.....? som största miffot.

jag är inte den personen som säger, AMEN GUD TACK TYCKER DU?? ASÅ DU ÄR OCKSÅ AS SNYGG! nejnejnej.. så går det inte till. om jag ska säga det (att en kille är snygg) då ska ja va jävligt mycket as packad eller känna killen väldigt bra. så va fan ska ma säga.. sen om killen är ful då? ska man ba: tack, men tyvärr kan jag inte säga dsm!! hihihi.. så jävla mupp! vill dö när någon säger så till mig. buhu.. jävla problem. får väll sluta va snygg, men det är ju inte så lätt. hahahahahah .. sommaren är här och jag är snyggast i världen. do u feel linnéa och moa?

Kommentarer
Postat av: Moaholdaj

Bajsrumpa <3

2012-05-07 @ 12:21:30
Postat av: Anonym

Det vetu ;)

2012-05-07 @ 12:43:54
Postat av: Anonym

sommaren är här och jag är snyggast i världen hahaha

2012-05-07 @ 18:15:47
URL: http://http://fmhb.devote.se/
Postat av: svar

syfta på en person när jag skrev så förstår du!! ;)

2012-05-07 @ 18:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0